Veelgestelde vragen & antwoorden


Veelgestelde vragen en hun antwoorden:

Brants Vervoer richt zich naar alle mensen met beperkte mobiliteit, mét of zonder rolstoel.

's Avonds en tijdens het weekend wordt er inderdaad een toeslag aangerekend.

Graag minstens 48u op voorhand. Een vervoer buiten de spitsuren kan in de mate van het mogelijke de dag zélf nog worden geregeld. Soms lukt het ook nog tijdens de spitsuren: contacteer ons gerust om de mogelijkheden na te gaan.

Er is een maximum van 2 rolstoelgebruikers en 4 valide personen per rit.

Geen probleem. U betaalt een wachtgeld per schijf van 15 minuten.

Neen, bussen worden altijd ingezet mét chauffeur.

Het persoonlijke nummer van Robin is 0497 / 22 69 00.

U kan na de rit contact of met bancontact betalen. PAB/PVB gebruikers kunnen ook via overschrijving betalen.

Er wordt altijd een factuur worden opgemaakt.

Een rit kan gereserveerd worden tussen 7u 's ochtends tot 1u 's nachts.

Zolang er een schatting gemaakt kan worden, zodat Robin zijn verdere planning kan maken, zal dit meestal geen probleem zijn.

Jammer genoeg, kunnen ritten via Brants Vervoer momenteel nog niet terugbetaald worden via de mutualiteit. Van zodra hier verandering in komt, zal dit op de nieuwspagina te lezen zijn.

Brants Vervoer brengt u van en naar uw bestemming, altijd veilig en comfortabel.

Persoonlijk zoals gewoonlijk!